Formula 10.0.6.

I går innan utgången på Skutan
så passade jag på att lägga en ansiktsmask.
Dagen till ära passade jag på att använda en ny
som är införskaffad på Åhlens.

Pores be pure.
Skin-clarifying mud mask.
Strawerry Yarrow.

Utlovade rena porer
och jag kan bara säga att den höll vad den lovade!!!!
När den applicerades så kändes en svalkande känsla i ansiktet.
Efter en liten stund så började salicylsyran att verka
och då pirrade det enormt mycket.
Men jag anser att det är ett gott tecken
för då har den en effekt som i mitt fall anses positiv
för det är en skön känsla trots pirret.
Dock gick det över ganska snabbt
och masken gick över till att torka
och efter ungefär 15 minuter så sköljde jag av den noggrant.
Känslan efteråt var en mjuk, ren och mycket behaglig hud.
Rekommenderas!!!




19:- på Åhlens.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0