Födelsedagsfirande på Bygatan.

Då jag har fyllt år och inte ville dra igång någon stor fest eller liknande
så passade det fint med att samla alla nära och kära vänner till Bygatan
 för en trevlig middag.
Så den 5 junii(innan födelsedagen ägt rum)
 samlades vi allihopa.
Johanna, Stefan, Jessica, Therese, Michaela,
Camilla, Tobbe och Helena.
Så underbart att alla var samlade på samma ställe
och ville dela kvällen med mig.
Åt och drack gott, samtalade om det mesta mellan himmel och jord,
tog mängder av kort och så blev det lite paketöppning också.
Hihi...jag hade tydligen varit snäller i år;-)



Svårt att smygta kort...men mina fina fastnade i af...



Vacker som alltid...



En suddig bild på parfymen som låg i mitt fina paket.
Twenty forever heter den och kommer i från Make Up Store.
Söta Johanna hade snappat upp
att den fanns på min önskelista och gissa om jag blev glad!!!!




Ytterliggare en oskarp bild på det bubbel som bjöds på kvällen till ära...
Undra om det var mitt fokus det var fel på eller kamerans???



Fina flickor som är underbara vänner<3

Efter Bygatan valde vi att vandra vidare
och det blev en koll utanför skutan som hade kö(premiärkvällen),
vandrade till tälten och kollade in dem
då det var "tällbergsforum" med uppträdanden.
Dessvärre var de tpå tok för lugnt för oss partysugna
att vi gick hem till Tessans balle
och slog oss ner för lite shots och jäst vin...hehe...

Efter det hamnade vi på baren
och sedan gick jag tro det eller ej hem långt innan stängning
men efter en sådan lyckad kväll vill man sluta på topp
och det var precis vad jag gjorde.
Gick hem och kröp ner i sängen med ett leende på läpparna
för att jag har funnit så underbara vänner
och att kvällen var så fantastiskt trevlig!!!
Tack för att ni finns!!!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0