Födelsedagsfika för söta Wilma.

Precis hemkommen efter en födelsedagsfika hos Mr. brorsbarn Wilma.
På önskelistan så fanns det bland annat biobiljetter och så fick det bli.

Vi möttes i dörren av en supersöt tjej(födelsedagsbarnet) klädd i vitt.
En riktigt söt kjol i spets bar hon, lite a la Carrie.
I like!!!
Bjöds på fika ute på altanen i solskenet.
Kladdkaka, glass och massa jordgubbar, mumma!!
Till det dracks det saft då man itne är någon kaffedrickare
och det satt fint med hederlig röd saft...

Nu är mannen i väg på arbete och jag ska åka till mitt.
Nämligen jag som har hästarna i  kväll och efter insläppet
så ska jag och hundarna ta oss en promenad upp till masten har jag tänkt.
Kommer bli drygt men om jag kan tvinga hästarna och trava upp
så får jag väl göra detsamma.
Jag kan ju inte vara sämre liksom.

Hörs lite senare om vi överlever...haha...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0