En del check avklarat....

Nu har jag gjort mitt.
Efter en timmes allsång hemma hos grannen
så har jag i turbofart försökt att få lite ordning på hemmet
men det är enormt mycket som återstår
och det ska jag ta i morgon.
Om jag orkar och hinner.
Annars får det bli helgsysselsättning.
I vilket fall som helst så tror jag att muffinsen blev goda...
dock ingen som vågat smakat ännu så vi får väl vänta och se helt enkelt...

Sov gotter allihopa...
själv ska jag krypa ner i vår säng
och njuta av den trettiogradiga värmen vi har i vår lägenhet.
Tjihooooo!!!

Som jag sa till en vän som flyttat närmare 50 mil härifrån i dag...
allt tar sin tid...
och jag antar att det gäller även mig och mitt liv!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0