Down...

Vaken och ska försöka intaga en frukost på balkongen.
Solen skiner och det är 15 grader varmt.
Så himla gött men dessvärre är mitt mående desto sämre.
Vill mest lägga mig ner och hoppas på att skallebanket ger sig en gång för alla.
Rädd att frukosten kommer att komma upp lika fort men vi får se helt enkelt.
Jag måste ju prova annars får jag ju inte veta
och det är ju enbart positivt om den stannar där den ska vara.

Dagen i sig bjuder på lite arbete i den takt jag klarar av det
och sedan ska jag rycka upp mig och bli glad igen.
Är inne i någon form av svacka som gör att inget känns äkta längre.
Kan inte prata om det heller för det går inte att sätta ord på mina känslor.
Men det vänder snart och jag hoppas det gör de redan i dag.

Hoppas ni får en strålande dag och att ni alla mår bra!!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0