Bara en liten nap...

Jag ska bara sova en sväng.
Är helt slut efter arbete och packning av kök.
Har lyckats få ner det mesta i köket nu, bara skåpet under diskbänken med krukor kvar samt pärmar med viktiga papper. Men det finns en anledning till att det inte är packat och det beror på att lådorna att packa i tog slut. Så härnäst måste jag fixa nya. Till köket kommer det i slutändan att hamna på 8-9 lådor. Vilket betyder att det kommer krävas en del lådor till övriga lägenheten också.
Har planerat att försöka packa allt innan veckan är slut så det bara är att "flytta" på det.
Tar ju självklart lite saker pö om pö men som alltid har man ju samlat på sig allt möjligt och i slutändan blir det alltid mer än man tror.
Sedan har vi ju tillfixningen av vårat gemensamma boende som ska ordnas och det är skönt om man kan få så mycket som möjligt gjort innan det är dags att bära hit mina saker.

Till helgen ska kök och badrum städas och göras klart inför nästa som ska ta över.
Förhoppningen är att jag ska lyckas få ur alla garderober i hallen samt linneskåpet så det går att städa inuti dem. Allt går så mycket lättare på dagen D om allt är urplockat samt urtorkat. Tack och lov kommer min söta mamma och hjälper till i helgen, skulle inte klara mig utan henne!!!

Men nu ska jag sova en halv timme.
Hjärnan är totalt slut.
Sedan blir det en promenad och så ska jag hem till gamla lägenheten
och tömma ur vattnet från frysen som håller på att frostas av.

Och nu kom jag på...ska lämna tillbaka två kökstolar
och ett köksbord som jag fått låna en längre tid nu.
Tack så mycket för lånet!!!
Hörs lite senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0