Åren springer i väg...

Nu börjar gratulationerna trilla in.
Och det är lite jobbigt att åren bara springer i väg
och jag inte riktigt känner att jag hinner med.
Jag ligger liksom flera steg efter hela tiden.
Skulle vilja känna mig lite mer synkad med tiden
men det verkar vara en omöjlighet.
Kanske en aning mycket begärt
men tror att det skulle ge mig ett annat lugn.

I vilket fall som helst, oavsett om jag hinner med eller inte
så blir jag i morgon ett år äldre.
En ålder som inte gör varken till eller från.
Det enda som händer är att jag närmar mig 30 med stormsteg.
Men det är okej.

Jag kommer nog alltid vara ett barn på julafton och födelsedagar.
Älskar att få öppna paket, baka samt träffa nära och kära.

Har öppnat lite paket redan och förväntar mig inget mer nu heller.
Glad över att enbart bli ihågkommen.
Så till er som kommer ihåg mig...det värmer enormt mycket!!!

Nu ska det sovas så jag kan få fylla år någon gång, hihi....
Sov gott och dröm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0