Arbetet utfört trots lervälling...

Wiehooo...nu är jag hemma igen.
Totalt slut efter dagens körning.
Regnet har öst ner under natten och rakbanan var rena lervällingen.
Jippie, och vi som hade snabbjobb på schemat i dag.
Men vi byltade på oss vinterkläder
och sedan regnkläderna utanpå det
och klarade oss ganska bra.
Det är sikten som är sämst när det är sådant här väglag
men vi lyckades köra grabbarna det som krävdes
och sedan fick sig fröken och Dojjan en tur.
Tycker att alla hästarna kämpade på bra
och jag är nöjd med dagens pass.

Nu är jag nyäten(!)
och till lunch blev det kyckling med ris och mangoraja.
Riktigt göttigt och känns bra i magen.
Ska sova en sväng nu och sedan hoppa in i Camillas dusch.
I dag blir det inpackning, peeling med socker
och allmän skönhetsbehandling.
Känner att jag behöver det innan jag tar tag i resten av dagen.
Till kvällen väntar massa planering med Mr inför framtiden.
Spännande...

Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0