VM final i soffan...

Dagen har sprungit i väg.
Ligger just nu på soffan och spanar in VM finalen i fotboll.
0-0.
Och drygt 75 minuter har gått.
Ja...vi får väl se vilka som tar hem detta.
Kan väl inte påstå att jag tycker att det är toppen bra fotboll
men man måste ju se det i af.
Hall och kök är färdigmålat.
Så gott att allt är klart där
och nu ska det bara torkas innan grejerna kan placeras ut.
Ska snart ner och hämta upp lite saker
som ska monteras till badrum och hall.
Kommer bli tokfint när vi fått allt på plats
och det är så skönt att vi kommer någonvart.
Har även hunnit med ett kortare bröllopsmöte och två timmars sömn.
Blev så himla dålig efter lunchen att jag kröp ner och vila.
Väldigt välbehövligt och vaknade först när John och Jenny redan var här.
Men det känns bra inför fredagen och lördagen vilket bara är positivt.
Mycket spännande och få vara med
och uppleva det från en annan sida än inom servisen....
Dock har jag lite som jag måste fixa innan helgen kommer...såsom mitt hår, lite färg och något att ha över axlarna. För i kyrkan ska man ju täcka axlarna och min klänning är inte av den modellen så blir att ta lediigt från jobbet på onsdag för min del och åka till Säter för inköp av soffa, Borlänge för inköp av axeltäckning samt lite saker till kortet som ska tillverkas åt brudparet. Har en idé så det är bara materialet som saknas.
Ne...nu kryper jag upp i mannens famn de sista minutrarna av fotbollen...
Sköt om er, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0