Måndag hela dagen lång....

Vi låg kvar på balkongen till klockan blev halv sex på eftermiddagen/kvällen.
Tröttheten övermannade mig och jag somnade om.
Helt totalt slut och hade det inte varit för att jag var så hungrig hade jag kunnat fortsätta sova tills natten...
Men gårkvällen ägnades åt att äta middag med Michaela på Bosporen och sedan röjja ur badrummet på alla pinaler. För som det är nu så är det två män i badrummet och håller på att ta loss allt som kommer i dess väg. Det vill säga att äntligen är renoveringen på gång. Tjihoooooo!!! Och som det låter kommer det vara klart om en vecka. Bara att hoppas och hålla tummarna för att det stämmer. Skulle vara riktigt gött och få tillbaka duschen igen. Nu har det ju trots allt fungerat superb då vi får gå över till Mickis och låna hennes dusch men det är ju trots allt gött och ha en egen i funktion.
Snart är det dags för arbete.
Har lite körning på schemat och när det sedan är avklarat så har jag möte.
Piuhhhh...
Efter det så är det lite fixande som måste ordnas.
Har en födelsedag i antågande som jag lovat att ordna ett kort till
så bäst att jag tar tag i det omgående.
Vill inte sitta under press sista kvällen och våndas.
Och utöver det så har jag lovat att ta det lugnt
men det får vi se hur det blir med det...
jag kan ju inte påstå att jag är bäst på att lyssna till sådana order.
Hoppsan hejsan...nu har jag även lyckats pilla i min lite frukost.
Hör inte till vanligheterna och nu ska jag sätta på mig skor och fara till arbetet.
Önskar er en härlig dag och hoppas att ni sovit gott under natten.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0