Ovädersmorgon....

Hejsan hoppsan vad det åskade i morse.
Mysigt att ligga kvar i sängen.
Mindre mysigt att kliva upp och åka till arbetet.
Snabbjobben för Dojjan och Fröken i Rättvik
blev inställda och det var tråkigt men säkerheten går först.
Blev körning hemma i skogen med Fröken och Jenny i stället.
Såklart i ösregn men det gjorde inte så mycket.
Mindre mygg då.
Nu har jag precis pratat med mor på telefon angående gårdagen.
Nu är det duschen härnäst och sedan hasta vidare till min gamla adress.
Nämligen dags för besiktning av lägenheten i dag.
Hoppas jag får godkänt och får lämna i från mig nycklarna.
Vore guld värt och en enormt tung sten
som skulle släppa från mina axlar.
*snälla håll tummarna för mig*
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0