Måndag...

Det är måndag i dag och jag vaknade
med ett illamående som inte var av denna värld.
Förstår inte vad det är med mig.
Drygt som tusan och jag vill liksom bara gömma mig
men har försökt att vila lite på soffan nu utan vidare resultat.
Ska byta outfit och sedan beger jag mig till lägenheten
och bär ut de sista kartongerna innan jag putsar fönster,
tömmer städskrubben och ta golvet i vardagsrummet.
För om jag gör det så behöver jag endast åka dit med släp
och köra i väg tv bänken till Ullvi och dess nya ägare.
Kommer göra sig fint där den ska stå nu.
När de sista är iväg kört så är det ju bara golvet i hallen kvar
och det kan inte ta lång stund om jag tror rätt.
Skulle vara skönt om morgondagen blir desto lugnare
än denna eftermiddagen.
Kommer försöka blogga lite mer
och bättre nu när jag landat på min nya adress.
Så på torsdag efter besiktningen av lägenheten
kan jag kalla mig Villagatabo fullt ut...
Ska bli gött som tusan att landa här
och enbart ha detta att pyssla med...
Men nu åker missarna in och vi drar till Bitchmountain.
Later skater....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0