Klarade inte av att vara kvar hemma...det ...

20100702114 (MMS)

Klarade inte av att vara kvar hemma...det gör så ont inombords och jag är bara sååå fel i dag på alla sätt och vis. Min magkänsla är knas och jag känner mig orolig. Vet inte om jag orkar möta verkligheten mer fast min förhoppning är att detta bara är en dålig dag och att i morgon är mina känslor stabilare. Tänk om jag skulle släppa mina rädslor och låta människor ta del av mitt inre, vad är jag så rädd för ska hända? Jo just det, sårbarheten som följer med det...är som ett enda stort öppet sår just nu och att ytterliggare öka på omfånget känns enormt skrämmande... Samtidigt så kommer jag förlora underbara personer om jag inte skärper mig. Bara så svårt att lära om en gammal hund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0