Jobb, jobb o jobb....

Piuhhh....nu har jag arbetat klart på mitt jobb.
Nu ska det jobbas här hemma.
Målaren har gjort taket i badrummet så det närmar sig färdigställande.
Bra trots färgerna där inne...men ska bli skönt att använda sin egen dusch
och inte springa till grannen hela tiden.
Nu ska jag duscha innan jag börjar skruva klart min skomöbel
i väntan på mannen som är
och köper soffa samt byter en bänk som det var en skada på...
Och när han kommer åter
så ska jag bära lite innan det bär av till IKEA(!) återigen.
Ska byta golvet som blev fel och även inhandla lite blomkrukor
då Liten lyckades krossa en i går....
men lika bra var det för de behövdes planteras om en hel del....
Kanske får sällskap....
eller jag hoppas i af att det är någon som är sugen på en tripp till Valbo...
såååå tråkigt att åka själv....
Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: mia

valbo hade varit hur nice som helst men med sådär femtio kronor på konto och tre dagar kvar till lön så är de inte någon hit.. Men lycka till :) kram

2010-07-12 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0