Dagens tips...

Måste ju bara tipsa om en superprodukt som jag nyligen upptäckt.
Den införskaffades en dag i Borlänge på Kupolen under frustation.
Kunde inte i mitt flyttkaos finna mitt läppbalsam
och när jag stod inne på Hennes i Kupolen så haffade jag första bästa.
Nämligen en söt liten vit tub med rosa rosor på.
H&M:s egen produkt som är ur deras ekologiska sortiment.
Ett helt underbart läppbalsam med bivax
som smörjer fint och även ger en superb glans.
Priset var så lågt som 29,50 eller kanske 39,50...
men såååå värt det jämfört med många mer kostsamma märken
och deras produkter som inte alltid håller vad de lovar.
Bild kan jag visa under morgondagen...för nu ska jag söva...
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0