Bläää för min kassa ekonomi....

Nellys kort är klart och nu är jag redo att sova.
Förstår inte hur jag kan vara så trött
men det tär på krafterna att ha saker i huvudet hela tiden.
Just nu är det ekonomin som spökar.
Har ju semester denna månaden
och planen är att vi ska åka i väg till Göteborg
till massa goa vänner på besök.
Vi får se hur det blir med den saken.
Just nu ser det skapligt mörkt ut
och inte blir det bättre av att jag ska på bröllop nästa vecka
och inte äger en endaste klänning
som passar sig vid sådant tillfälle.
Suck. Men jag ska se det positivt
och tänka som så att jag har ju skor att ha i af som är supersnygga.
Synd bara att det varken finns klänning
eller snyggt hår som kommer matcha dem.
Bläää för kass ekonomi.
Har verkligen en längtan efter att få ordning på ekonomin igen.
Skulle vara så himlarns göttigt.
*drömmer mig bort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0