Trettondagen...

Haft en mysig trettondag trots att den började segt.

Masade mig ut ur lägenheten då Johanna ringde och frågade om en fika.
Sagt och gjort så hamnade jag på Siljan med tjejorna.
Johanna, Kicki och Helena.
Mycket trevligt och behövde lite trevligt sällskap.
Tyvärr kom inte Mia vilket var tråkigt, hade varit roligt att se henne.

I af så blev det lite fest emd en liten smörgås
och sedan en kokosboll som avslutning,
allt för att jag återigen kan äta.
Så skönt att jag inte mådde illa efter matintaget.

Blev många trevliga skratt i dag
och jag vill passa på att tacka er för en trevlig fika!!

Har nu på kvällen bjudit Thomas på mat här hemma.
Blev kotlett med ugnsbakad potatis och tzatsiki.
Mums!!!
Riktigt gott och vi blev både mätta och belåtna.

Nu ska det krypas i säng och toksovas inför morgondagens arbete.
Det bär nämligen av till Gävle i morgon lunch för att starta två hästar.
Pilla Lina i lopp 3 och sedan Golden Sands i lopp 6.
Jag har värmningen av den sistnämnda
och det ska bli spännande att se hur han beter sig...
...haha...
det brukar nämligen alltid bli lite tok.

Sov gott...har massor att skriva om
men det får bli när jag har lite mer tid.
Sköt om er....puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0