Today...it´s sunday...

Jag har tvättat nu på kvällen...
Och ätit middag hemma hos Thomas.
Gott som tusan...lite starkt av röd curry men det gjorde verkligen inget.
Fick man igång värmen i kroppen.

Dagen hara varit otroligt jobbig
och jag har verkligen fått kämpa för att hålla skenet något sånär uppe.
Att jag på min deprimering har feber
och en enorm huvudvärk gör inte saken bättre
men nu ska jag snart kila ner i källaren
 och hämta upp tvätten samt kila ut med skrotan
innan jag kryper till kojs.
I morgon är det åter dags för arbete
och det ser jag framemot.
Ska bli mys att komma ut i stallet och gosa med hästarna.
Mocka lite skit, lyssna på radio dalarna och bara liksom vara...
skratta åt Grynet som far runt som en dåre
och leker med allt som kommer i hennes väg.
Ska bli så skönt.

Sedan är dagen spikad efter det.
Men det kommer att bli bra tror jag.
Det är ju positiva saker som händer och sker i af.

Min dag i dag har bestått av en otroligt jobbig morgon
men orkade åtminstone besöka lokala fiket en kort sväng
enbart för att säga hejdå till sötaste Kicki som for hem till Örebro i dag.
Blev tomt men jag är glad att vi hade en sån trevlig dag i går tillsammans.
 Och sedan har jag och Johanna bokat in en tripp ner till den staden
för att ut och ha kul samt bada i vattenland.
Oihhhh....längtar!!!!

Känsla just nu:
*duktighetssyndromet
*panikkänsla
*ensamhet
*dålig självkänsla
*gammal
*tjock
*ful
*dålig människa

Lite saker som jag känner just nu.
Inombords....


Kommentarer
Postat av: Kicki

Saknar dig redan! Jag är enormt glad för att vi ändå hann ses i helgen å ta igen förlorad tid! <3

2010-01-10 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0