Thegreenpearl....

Nu har jag varit hos min kära vän Johan och fikat.
Mycket trevligt och härligt med spontana besök.
Grynet har varit med och sökt igenom hela stora lägenheten.
Fanns nog massa spännande dofter där
men så fort det var avklarat somnade hon under köksbordet.

Druckit te och snackat skit med far och son.
En helt perfekt tisdagskväll i mina ögon.

Dagen har varit mycket trevlig och jag tackar min ängel på axeln
samt de snällaste bilprovningsmännen jag någonsin träffat
för att min lilla pärla gick igenom besiktningen.
Helt underbart och det gjorde hela min dag.
Kunde inte äta innan jag åkte dit för att jag var så himlans nervös.
Men nu har jag papperet på att den är godkänd
och jag kan med gott samvete rulla i ett år till...I like!!

Utöver det har jag fått lön i dag och om det står rätt i siffrorna
så är jag positiv för då går min månad ihop något sånär för första gången på ett år...
Ska bara dubbelkolla med chefen i morgon
 för i mina ögon såg det för bra ut för att vara sant...
men jag håller mina tummar till morgondagen.

Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask,
ta medicin samt borsta tänderna innan jag kryper i säng och läser lite.
Ska nog skriva av mig lite känslor också
för att låte hjärnan få ro under natten...
Sov gott sötisar...vi hörs i morgon!!
Puss o Kram

Förresten...grattis mor på namnsdagen...
samt ett stort grattis till min goa vän Linda som i dag blir 27 år=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0