TheColorfulLife...





Lite suddig bild men en liten titt på tygets färg inifrån paketet.

Får nämligen i slutet av varje månad en leverans av ett par Hanky Panky trosor.
Finns inga bättre trosor i denna värld.
Snygga, sexiga, sköna, bra kvalite...ja...allt är bra...utom priset då...
de kostar runt 200 kronor för ett par.
I min värld är det i saftigaste laget
men jag älskar dem så mycket så det får gå ändå.

Nu finns det dessutom en prenumerationstjänst
och de första paketet kom hem i dag.
Man kan välja vilket färgspektra man vill ha leveransen i från
och jag valde Classy vilket jag verkligen
tycker attt denna ljust aprikosa färgen klassas som.
Riktigt snygga!!!!

Gå in och kolla på deras hemsida...
kanske ni ska lägga en beställning?
Hur gött som helst att trosorna kommer hem i brevlådan,
betalda och klara.
----->KLICKA HÄR<-----
Sjukt bra för oss latmaskar, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0