Sweetdreams...

Vet ni vad...
Jag kryper i säng nu...helt slut och jag har såååå ont i ögonen.
I morgon har jag en hektisk dag framför mig
så lika bra att vara laddad.
Behöver lite sömn då det varit knapert på sistone.
Tillbringat kvällen och tjötat lite med vänner på msn
och planerat nästa helgs outfit.
Ska nämligen på travgala då och det är klädsel kavaj
så jag var tvungen till att finna något
som klassas som fin "eftermiddags klänning" alternativt byxdress.
 Bör verkligen inte vara urringat och inte hellångt med bara axlar
då det blir för mycket likt aftonklänningskoden...
Men jag har fått lite råd och valt ut ett exemplar
 så nu hoppas jag på att den sitter fint när et gäller=)

Sängen nästa...
Sov gott...kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0