Sneak peak....

I dag tog jag tag i saken.
Plockade redan i går fram duk och blyerts.
Satt i min fåtölj och snicketisanckade med mamma
samtidigt som jag skissade på nya tavlan
som ska stå i mitt sovrum ovanför sängen
så fort Indiska har fått in tavellisterna som jag vill ha.
Otroligt snygga, vita lite antika som jag kommer sukta efter...
så jag hoppas de kommer snart så tavlan får inta sin plats.

Hyfsat nöjd med tavlan, den är inte riktigt klar ännu men grovmålat är klart.
Gillar i af budskapet den visar och det är något som jag längtar efter.



Som sagt lite finjustering kvar med en tunn pensel för att fixa konturer
men ni får en liten sneak peak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0