Ni får klara er till morgonen...

Jag orkar inte ta hela långa saken som jag skulle skriva nu
men jag kan garantera att det kommer att publiceras i morgon.
Känner att jag måste få det ur mig
då jag fick ett roande mail denna kvällen
som man bara kan skaka på huvudet åt.
Fick höra saker om mig själv som jag måste säga
var något av det mest missvisande som jag hört i hela mitt liv...
och mina vänner som fanns i rummet kunde inte annat än att bara skratta åt det!!!!
Så är det med rykten..man får sig många goda skratt!!

Har haft en mycket trevlig kväll i allafall
och ska försöka krypa i säng nu.
Jobb till morgonen och sedan fullt schema hela dagen...

Ni som är underbara och läser detta...tack för att ni finns!!
Kramar om


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ett gott skratt förlänger livet! <3

2010-01-18 @ 01:03:03
URL: http://hemlig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0