Min åsikt...

Jag har nu sett filmen Snabba Cash som baseras på boken
med samma namn skriven av Jens Lapidus.
Men bakom manus står Daniél Espinosa som har skapat en självständig film.
Klart sevärd men lite rörig i mitt egna tycke.
Jag älskade boken men filmen har tappat många betydande detaljer
 som jag personligen tycker skulle varit med i filmen
för att få mera sammanhang.

Dessvärre vill jag inte skriva vilka detaljer det är som jag tycker saknas så ingående
med risk för att någon inte läst boken och vill göra det.
Dock kan jag nämna en sak
och det är att det borde varit lite mera handling kring JW´s försvunna syster.

Men klart ni ska kila och se den....



...om inte annat för att Joel Kinnaman är riktigt ögongodis;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0