Måndagen.

Nu ska det sovas.
Efter dagens städning så har vi avklarat kök och sovrum.
Resterande tar vi i morgon när jag slutat.
Ska bli skönt när det är klart
och sedan ska lägenheten besiktas på onsdag.
Ska inte bli några problem att få den godkänd
men som alltid kommer jag att vara nervös.
Vill ju liksom inte att någon ska vara missnöjd med mitt arbete.
Det är det där Fröken duktig syndromet som slår igenom...

Har haft en lugn kväll med pizza tillsammans med mamma och Thomas.
Trevligt, trevligt.

Jo...förresten har klippt mig också.
Var hos söta Åsa och fick håret kapat 5 cm
och det känns som hur mycket som helst
men det är skönt att kunna dra fingrarna genom håret utan att fastna i trassel.
Så jag tar det positiva...nu har jag friskt hår
och ska hädanefter försöka hålla efter det lite mera.
Roligt att få prata med Åsa lite vilket inte sker alltför ofta...
Tiden liksom bara springer i väg för oss båda
och det är tråkigt men man uppskattar desto mer när man väl träffas!!!!
Alltid lika trevligt!

Gjorde en dum sak i dag också.
Sade ja till något som jag egentligen inte orkar göra
men då jag inte kan säga nej så blev det som det blev.
Förhoppningsvis så tjänar jag en slant på att göra det.
Ska försöka kräva en slant annars...
kanske låter elakt
men det är mycket av min tid och min ork som jag lånar ut.
Vi får se hur det reder sig på måndag då det gäller.

Nog om mitt ältande.
Nu ska jag krypa ner bredvid min kära mor och de andra tokarna=)
Kramar i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0