Magsjuker...

Jag är magsjuker sedan nyårsaftons natt.
Så jag har inte varit direkt levande.
Men jag sitter upp nu och har arbetat på förmiddagen,
dock i väldigt mycket närhet med dygnstacken.
Hahaha...fåglarna hittar nog mycket smått och gått där numera.

Men jag överlevde dock blev det ingen körning.
Har inte fått behålla någon mat på två dygn snart så jag är lite skakis.
Tur hundarna är med mamma annars hade jag haft så dåligt samvete
för att jag inte kunnat underhålla dem...men jag saknar dem så mycket.
Hade en tjej som heter Linn hos oss i dag...
hon är fysioterapeut och gick igenom lilla Lurven.
Nu ska det bli spännande att se vad denna utredning ger oss och Lurven.
Jag hoppas att vi ska få ordning på allt
så att han kan må bra och vara lycklig igen.
Väntar med spänning!!!!

Nu har jag besökt apoteket då jag behövde införskaffa Resorb
så jag kanske kan få i mig lite mineraler och salter åtminstone.
Gör ett försök att äta soppa nu...
bara att hålla tummarna för att jag får behålla det.
Nu äta lite och sedan vila...
Ha en bra dag...kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0