Kort uppdatering...

Nu har jag varit ute och kört i 22 minus.
Det kändes men var ändå inte så farligt...
vi överlvede ju och hästarna var så glada att få röra på sig
efter de senaste dagarnas vila.
Det var mycket myror i kroppen som härjade på dem...
Men inget tok...

Nu har mamma precis trillat in innanför dörren
och vi ska svida om till städoutfit för att sedan åka ner till Eriks och städa.
Förhoppningsvis så tar det inte så lång tid när vi är två
för sedan ska jag om jag har tur hinna till Insjön med mamma
och klippa mig hos Åsa.

Hoppas ni får en bra dag...
Tänker på er...
Puss o kram

Mår okej i dag.
Kunde varit bättre...
men det kunde också varit sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0