Innebandy med Bosporenbesök...

Haft en mysig dag med vännerna.
Vaknade dock sent så hann inte med någon fika
men en promenad med Grynet och sedan åkte vi på innebandy.
Lite otippat då jag inte kände någon av de spelande
men fint att jag stöder lokala lagen i af.
Dessvärre så förlorade de...men men...nästa gång går det bättre.

Efter matchen så blev det pizza på Bosporen och det slank ner i lilla magen.
Faktiskt rätt gott denna gången.
Och sällskapet var mycket trevligt.
Kicki, Thomas, Trond, Petter och Roger.
Nice.

Nu har jag precis lockat håret och tänkte måla naglarna
som ser ut som skit.
 Sedan har vi tankar på att kila ut på Loungen i kväll.
Men jag kanske bangar.
Har inte ett plagg att ha på mig...
Suck det är så tråkigt...
Hur kan en garderob som är så full vara så tom så fort det är något?
Förstår verkligen inte det där..
.och sen så måste man ju tänka en aning praktiskt
med tanke på att min bil är på tur till Borlänge och jag måste därmed gå. Burr...
Hmmm...ska flundra lite till sen får vi se hur det blir...

I´ll be back!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0