Homeafterwork...

Hemma efter arbetet nu.
Ska lägga mig på soffan och sova lite grann innan jag tar tag i resten av dagen.
Den består mest av inför besiktning, besiktning och sedan att fixa lite smått.
Och förhoppningsvis så kommer det att gå fint i Rättvik.

Det enda som är helt klart är att jag ska sova super tidigt i kväll.
Alldeles för trött för att orka med något överhuvudtaget
så jag ska hoppa i bingen runt niosnåret hade jag tänkt.
Låter kanske tråkigt men jag hoppas på att somna ganska snabbt
och sedan sova tills morgonen i ett sträck.
Vet att Grynet inte kommer klaga i af, hon sover just nu på min axel...
min lilla sömntuta!!

Hoppas ni har en lite piggare dag än mig...
...kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0