Happy monday...

Nu har jag arbetat.
Gick hur bra som helst och skönt med måndag igen.
Kört fröken men hon var väldigt kantig så det belv väldigt lugnt.
Ska försöka på tag på en kille som ska gå igenom henne,
tror det är ett måste att kolla henne så vi kanske kan
 börja träna upp från början och komma till en start innan 2010 års slut.
 Vore toppen men som jag nämnt tidigare får det ta den tid det tar.

Jag känner att det är lite saker jag skulle ventilera
men så började jag fundera lite...
ska man verkligen sjunka så lågt som många andra människor
och bryta saker som man lovat att vara tyst om även om vänskapen är slut?
Nej det tänker jag inte...
jag har lovat att vara tyst och kommer fortsätta att hålla det inom mig
för det är av respekt som jag gör det.
Man kan ju bara hoppas att det finns fler människor där ute
som respekterar människor i sin omgivning.
Och nej jag förväntar mig inte att den respekten finns hos parterna de gäller.

Har en skön dag framför mig och det betyder terapi i en timme.
Ska bli skönt att gå och prata lite om allt möjligt.
Lite förflutet, lite ärlighet, lite ändring samt lite planer...

Efter det blir det lite arbete med bloggen
och självklart en skön långis med Grynet.
Gööött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0