Goodnightsweethearts...

Nu har vi varit till Falun och handlat på Citygross.
Shit vilken skillnad det är i pris och handla till exempel kött
jämfört med att handla här i Leksand.
Helt enormt.
Jag vet att man ska stödja den lokala handeln men det gör jag ju också till stor del.
Dock så känns det korkat att inte ta chansen att åka
och köpa svensk nymald köttfärs för halva priset mot här...
om man blir erbjuden en tur till City gross så är det ju klart att man tar den.
I allafall jag.

Det var i af mycket trevligt att åka i väg och få lite snicksnack.
Behövde det efter terapin som väckte många frågor hos mig.
Men det tar vi en annan dag.
Måste grubbla lite själv först.

Otroligt tacksam att jag fick följa med.
Alltid lika roligt att umgås med Thomas.
I bland är vi nog mer som syskon än bästa vänner...men jag gillar´t!

Efter hemkomsten så kollade vi igenom min bil inför besiktningen i morgon.
En ynka lampa behövde bytas så det är numera fixat.
Känns bra även om jag är sjukt nervös inför besiktningen.
Men som sagt...går den inte igenom så får jag se det positivt...
jag kommer bli såååå smal av att gå till jobbet varje dag så  ni kan inte ana....
Men självklart hoppas jag att bettan ska klara sig...
Vi får se i morgon helt enkelt.

Nu ska det intas en liten knäckemacka innan sminket tvättas av
och jag ska krypa till kojs.
Slut som artist och känner ett stort behov av en lång natts sömn.
Mmmmm...sweeeet!
Så sov gott alla sköningar.
Det tänker jag göra ett försök med...
Kramisar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0