Goodmorning...

Vaken!
Eller ja...jag är vaken men inte gumman.
Hon är helt slut så jag vet vad denna dagen ska innehålla.
Promenader och mys för vi är båda helt slut.
Jag sov till strax efter elva då jag fick ett mess som väckte mig.
Hoppsan hejsan var min första tanke men sedan såg jag att Grynet bara kollade upp lite lätt och sedan stoppade ner huvudet i täcket och somnade om. Hur gulligt är inte det? Hon verkar just nu inte ha en tanke på att vilja gå ut så jag ska trippa in i badrummet och göra mig i ordning.

Sedan får vi se vad dagen bjuder på.
Ska åtminstone lämna tillbaka Thomas bil som står parkerad här utanför.
Så skönt att jag körde i natt och det var så himla skönt
att inte behöva knata i den korta klänningen
jag hade på mig kvällen till ära.
Vad gör man inte för att se bra ut...hehe...

Nu ska vi njuta av denna underbara lördag...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0