Godmorgon...

Godmorgon.
Lever Ni efter gårdagens firande?

Själv kilade jag hem efter tolvlaget som jag skålade in tillsammans med Johanna och Helena. Mycket trevligt men kvart över tolv kilade jag hemåt Käringberget. Skönt att komma hem i tid även om jag kände mig aningen gammal som lämnade festligheterna sådan tid. Men men...alla kan inte vara unga och snygga.
Sitter just nu med en skrikande mage och kollar på Alla vi barn i bullerbyn. Så underbar Astrid Lindgren är och jag älskar hennes sagor/historier.
Lockarna är kvar i håret men jag vet inte vad som händer i dag...
måste väl sätta på mig ansiktet också.

Hoppas ni får en lovely första dag på 2010!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0