Girltalk....

Nu har jag precis kommit hem efter en trevlig stund på arenan.
Började dagens match med att ställa upp
och sälja 50/50 lotter tillsammans med Johanna.
Gick riktigt bra då vi körde temawork
 och Johanna körde lotter och jag kassan.
Riktigt trevligt att träffa en massa folk
och även om jag skakade i knäna så var det skönt att komma ut i socialt arbete.
Var roligt och jag tror att det är väldigt bra träning för min del.

Kollade på hockeyn som såg okej ut i första perioden
sedan sålde vi lotter i pausen igen.
Lite segare men samtidigt så var det inte så mycket folk på plats.
Kanske inte den mest prioriterade matchen under säsongen.
Var upp i restaurangen och fick dessert av Thomas.
Chokladmousse med lite grädde och en jordgubbe.
 Mastigt med gott när man är hungrig.
Matchen var ingen höjdare någonstans
 och tredje perioden var skrämmande.
Kollade inte ens klart då målen trillade in ett efter ett för motståndarna.

Har suttit i lougen och snackat skit med Johanna och Helena
vilket var precis vad som behövdes.
Lite hederligt tjejsnack.
Gillar er<3

Nu ska jag krypa i säng då jag inte blir klok på killar.
Allt ska vara på deras villkor
och det är okej så länge saker gynnar dem
men herregud om det inte gör det...
då blir det sura miner.
Orkar inte med sådant trams mera.
Skärp er!!!

Läsa och sova.
Perfekt onsdag.

Dröm sött...kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0