Gävle i torsdags...

Jag har glömt att berätta hur det gick i Gävle i torsdags.
Det var ju en superkväll.
Snällt sagt...

I tredje loppet hade vi starthäst i  form av Pilla Lina
och hon sprnag i mål som trea men då tvåan galopperade
så blev det en andra placering.
Bra start på kvällen tycker jag.
Peo sade att hon hade känts pigg och framåt
så det är enormt positivt.
Själv såg jag inget av loppet då jag satt på rakbanan och värmde pojken.

I lopp sex var det dags för Golden Sands och han skötte sig exemplariskt.
Han tog i ända från starten och gick fint i ledning ända in i mål.
Så det blev en första placering som han verkligen förtjänade.

Var lagom mallig när jag tagit hand om kusarna och lastat in dem för att få köra hemåt.
Vilket inte gick fort på grund av snöfall
men jag körde sakta och med ett leende på läpparna!!!

Vilka duktiga själar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0