FeelslikehomeinAlvik...

Installerad och klar i Alvik nu.
Känns bra.
Allt är sig likt..bara Pricken som blivit lite större ochännu snyggare.
Men jag tror de är det som kallas att bli stor pojk.

Just nu är de ute på gården.
Tror att två stycken framförallt har lite damp.
Paula, Petra och Lillebror är lite mera laidback.

Ska kila upp på övervåningen och bädda så att det är klart.
Bara att krypa ner sedan vilket kommer bli hyfsat tidigt i dag.
Har en hektisk helg framför mig.
Men nu släppa in de dårar som vill
och sedan mysa efter att ovanvåningen avklarats.

Gillar att bo här ute.
En vacker dag kanske jag träffar någon som klarar av att bo med mig
och vi kan ha ett hus tillsammans.
Vi får väl se vad framtiden har på gång...
ser i af med spänning framemot att uppleva det som komma skall.

Pöss pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0