Eye cool stick!

Måste tipsa om en produkt som jag själv använder och är en riktig superprodukt!!

Som de flesta vet så är huden runt ögonen väldigt tunn
och därför så ska man inte använde den vanliga hudkrämen
då den är för fet och anpassad till den tjockare huden i ansiktet.
Då ansiktskrämen används runt ögonen
kan det bildas millier och irritationer på grund av de oljor
som finns i ansiktskrämerna.
Och då för att undvika detta ska man
använda sig av en produkt speciellt framtagen till den tunna huden runt ögonen.
En produkt som ger massor av fukt och näring.


Jag använder Eye cool stick från Make up store.
Pris: 265:-

Helt fantastiskt bra!!!
När man applicerar den på huden så är den alltid kall
och ger en fräsch uppstramande känsla.
Man känner sig omgående pigg!
Ger massor av fukt och minskar svullnader
samt mörka ringar och vem vill inte bli av med dem
när de anlänt efter en hård natt på krogen;-)
Stiftform som är lätt att ha med sig
och fungerar både för män och kvinnor...
jag kan lova er att ni inte blir besvikna!!!


Kommentarer
Postat av: syrran

Vaddå hård natt på krogen? Den skulle nog fungera en aptidig morgon också. Mina ögon känns allt annat än fräscha då, knappt öppna!! Ska nog prova nån gång

2010-01-19 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0