Elsas mode- Sofi Fahrman

Boken jag inte lunde lägga i från mig häromkvällen var alltså Elsas mode.
Skriven av Sveriges modejournalist nummer ett Sofi Fahrman.

Baksidan av boken:
Under några hektiska månader har modegalna Elsa Gustavsson provat på sitt livs äventyr i New York. Nu sitter hon bedrövad på ett plan på väg hem till Sverige igen. En ensam kväll får hon en idé. Hon ska starta en modeblogg.  Snart ägnar hon det mesta av sin fritid åt Elsas mode. Och det fungerar!  Bloggen blir hennes inträdesbiljett till Stockholms glamourösa modecirkus. Elsa får gå på modevisningar, klubbarna kring Stureplan och överklassens fester i skärgården.
Samtidigt är hon trots allt en tjugoettåring från Borås som inte är särskilt världsvan. Hon har en förmåga att säga fel saker till fel person, bli alldeles för berusad, och avslöja lite väl mycket om sitt vilda liv på Manhattan.
Dessutom är Elsa väldigt svag för snygga killar. Inte minst Hugo Cronstedt- stans hetaste singel. Vilket ställer till med en del problem...


Och som ni redan förstått så gillade jag den.
Så där härligt tjejjig var den och verkligen lättläst.'
Mina intresse gjorde väl självklart till att den lockade mer...
mode, snygga killar, vänskap, livet och allt som hör till...
Man ville liksom läsa klart så man fick veta om det slutade lyckligt
eller om misstagen Elsa gjort blivit en dyr affär.
Hur det slutade?
Ja...läs själva!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0