Egna vykort....

Jag är dessvärre inte så ofta i Barsele som jag önskar...
det är snarare flera år sedan jag hälsade på min mormor.
Supertråkigt men jag har bestämt mig för att min semester 2010
ska jag viga till att fara till Norrland
och bara vara i den underbara naturen som är...
Andas frisk luft och vandra, jaga knott och äta pite palt med mormor.
Längtar!!!

Men i väntan på det så skickade jag precis ett kort till Barsele.
Ett egendesignat...eller ja med en bild på mig och Grynet.
Med personlig text och val av teckensnitt.

Och detta för endast 17,50:- på postens hemsida.
Underbart...så skicka lite personliga vykort, tackkort, grattiskort etc.
i dessa tider där vi mest använder mail och sms.
 Det är fantastiskt när man upptäcker att någon lagt ner energi
och lagt ett kort/brev på posten...

Gör det ni med...
Klicka in på ---->Posten.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0