Today....

Fick en liten sovmorgon i dag.
Det var behövligt då jag fastnade med boken i går kväll...
Gick bara inte att slita sig men till slut var jag så kissnödig
att jag fick kila på toa
och sedan tvingade jag mig själv att inte plocka upp boken igen.
Sov orolig och kände mig totalt utmattad när det var dags att kliva upp.
Mamma och Tobias var pigga som vanligt
och hade redan varit ute på promenad
medans jag och gumman låg kvar inne i värmen.

Lyckades faktiskt äta frukost i dag.
Väldigt stolt är jag och denna morgonen blev det grahamsgrynsgröt tillsammans med lite hallonsylt och mjölk. Mycket gott och jag ska verkligen försöka masa mig upp i morgon och upprepa den bedriften. Tänk om jag kanske kan skapa mig en sådan nyttig vana. Frukost varje dag...vilken grej!!!

Jobbet gick bra.
Körde först token och han var pigg som bara den och visade stolt hur snabbt han kan springa och hur roligt det är när tjejen som sitter i kärran bakom inte orkar hålle emot längre. Jag kämpade länge men armmusklerna började skaka...helst slut i dem fortfarande.
Efter den körningen så fick fröken sig en tur.
Hon var lite lojj som hon alltid är efter vila och nu har hon ju vilat lite extra länge också.
Vilket kan ha gjort henne gott för jag tycker att hon har blivit lite rundare om rumpan faktiskt. På ett bra sätt. Innan har hon varit så himla kantig och om hon lägger på sig och mjukar till formerna så kanske allt jämnar ut sig. Hon har ju haft problem vid uppförsbackar och jag hoppas att vi har kommit till bukt med det nu efter lite behandlingar...hoppas, hoppas!!

Och vad har jag gjort efter jobbet då?
Ja inte så mycket faktiskt.
Har glömt ringa de telefonsamtal som jag skulle ringt
men jag får ta det i morgon i stället.
Ska skriva en stoooooor kom i håg lapp att sätta på mobilen,
för då kan jag väl ändå inte missa det.

Nu ska jag kila en sväng med Grynet
innan jag ska försöka mig på att återfå lite värme i min arma kropp.
Fryser som en toka....burr!!

(Åhhhh....lägenheten blev godkänd på besiktningen i dag...
riktigt snyggt jobbat av mig och morsan!!
Team Hagström;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0