Dammsugat...

Jag har dammsugat och plockat undan allt som legat och skräpat.
Ska bara prova lite kläder snart och se om de passar men måste vänta på mitt smakråd som kommer så småningom så vi kan laga lite mat och tjabba om allt mellan himmel och jord.
Sådan otroligt skön känsla när man får undan saker som man kollat på en längre tid och inte orkat ta tag i...men så plötsligt så kommer det en gnutta energi som sänd från ovan och då händer det. Man tar tag i det och känner faktiskt glädje under tiden man gör det. Älskar den känslan. Avskyr att behöva tvinga mig till saker därför så väntar jag ofta på denna känslan...och av någon konstig anledning så infinner den sig oftast när jag är trötter.

Fick mess precis...jag och Grynet ska knata in till noret nu
för att handla lite och möta vårat middagssällskap.
Återkommer förhoppningsvis lite senare i kväll...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0