Today...I´mnothere...

Nu ska jag till och krypa i säng.
Återigen en dag som inte spenderats vid datorn.
Både bra och dåligt.
Men jag har gjort massor med annat och känner mig nöjd.

Jobbade på förmiddagen och det gick mycket bra.
Tömkörde åringen och det gick bra...hade lite mer energi denna gången så lite mer krumbukter blev det allt. Sedan kördes Lina och Lurven uppför berget. Det behövdes med Lurven har fått en reaktion på behandling så magen är totalt ur balans. Krafterna finns inte riktigt och han fick kämpa ordentligt uppför men det gick.

När jag kom hem så var det lite fix
innan tjejerna kom förbi och vi drog till Borlänge.
Hade några nice timmar på Kupolen,
önskar dock att jag varit piggare för min energi låg så lågt den kan ligga.
Helt tom och hjärnan kändes som att den loggat ut sedan länge.

Kom hem till lyan och kastade i mig massa mat
 i hopp om att må lite bättre men det är samma lika fortfarande.
Myst med hundarna och umgåtts med Thomas.
Riktigt trevligt.
Fått saker på bordet som lättar en bärda från mina axlar.

Nu ska vi krypa till kojs inför en dag med mängder av telefonsamtal och to do´s.
Men jag ska klara det för efter det så lättar ännu mer...
Bara att hoppas att det går vägen...

Sov gott så hoppas jag kunna publicera roligare saker här framöver...
har en del inlägg på lager men bara inte tid att skriva ner dem...
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0