Thenewcolour...



Med blixt...

Utan blixt...i dåligt ljus...



I solljus och bitvis skugga...

Ja...så här ser min nya hårfärg ut.
Som jag nämt tidigare så vill jag ju bli mer orange i håret
 men det är på god väg.
Topparna är fortfarande lite mörkare
men det är betydligt bättre än innan korrigeringen...
Och nu är jag nyfärgad och otvättad i håret
så mycket kommer nog att rinna ur allt eftersom.
Hoppas bara inte alltför mycket försvinner för fort...
men det finns ju schampotoningar
och inpackningar att kasta i om det skulle bli dassigt.
Kopparfärger har ju en förmåga att tappa lyster ganska snabbt
så lite mer underhåll blir det allt...men det är de värt!!!
Sjukt nöjd är jag...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0