Överstressad??

Jag hittade ett superinlägg hos Blondindella
och jag måste bara låna hennes lista:

Tydliga tecken på att du över överstressad:

*Sömnrubbningar, svårt att sova eller så vaknar du upp mitt i natten.
Sover hur mycket som helst men ändå känner du dig aldrig utvilad.

*Du känner dig totalt utmattad och all energi är som bortblåst
eller så är du överenergisk och kan inte varva ner.

* Du får ångest eller hamnar i en depp-svacka.
Inget känns roligt längre och folk i din närhet
 börjar kalla dig överkänslig

*Kroppsliga symtom.
Hjärtat slår snabbare än vanligt och hårdare, 
du får ont i magen, huden reagerar och du får virusinfektioner.
Du blir aldrig frisk.

* Du känner dig “dum i huvudet”.
Du glömmer och kan inte koncentrera dig,
omöjligt att göra fler saker samtidigt.
Överkänslig mot ljud och ljus.

Det lustiga är att allt stämmer in på mig.

Betyder det att jag är något nervvrak då eller??

Kolla in Blondinbellas blogg------------------>klicka här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0