Onsdag...

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Har haft en hyfsat bra dag
men är ändå mer slut på grund av små motgångar
som jag inte kan hantera just nu.
Suck.

Gjorde illa handen i dag igen.
Men det kanske man ska se det som värt
då jag lyckades klara av en promenad nere på isen.
Ingen lång sväng men ändock avklarad.
Det var vääääldigt jobbigt men skönt.
Behövde den friska luften och sällskapet.
Blev tvättstuga och bra prat sedan.
Även lite pasta med köttfärssås.

Bilen startade inte nu på kvällningen
när jag skulle ner och tanka inför morgondagens arbete.
Men allt brukar lösa sig på ett eller annat sätt.
Hoppas det gör så nu med...
Sov gott alla goingar...jag ska göra ett försök
så jag orkar med att sköta stallet på egen hand i morgon.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0