Missioncompleted....

Hemma efter att ha varit på ett mission.
Nu känns det sjukt mycket bättre än för två veckor sedan.
Kommer bli bra innan sommaren men i fortsättningen så vet jag vem som kommer att få mitt förtroende fullt ut. Inget snacka om saken men jag är ju sådan som vill testa nytt mellan varven dock känner jag mig nöjd till viss del denna gången men vissa saker hade kunnat vara bättre om mna säger så. Och med den andre personen så har jag alltid varit nöjd hittills och denne vet också mitt mål.
Ett riktigt underbart mål!!!! Kommer bli sååå sjukt bra!!!

Nu ska jag ut och knata med hundarna.
Gött...
Sedan ska det mysas i soffan.
Orkar inte mera i dag.
Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag
för det är diverse olika hantverkare här och installerar nåt.
Hoppas det blir bra i slutändan men jag måste ju ta tag i allt innan natten.
Det har verkligen röjt saker överallt så nu har jag ju en anledning att städa...
vilket vi kommer att göra i morgon om jag själv får bestämma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0