Melodiefestivalen....

Har kollat melodifestivalen nu i kväll tillsammans med Johan.
Thomas kom förbi efter sin Örebro hemresa
och det var skönt att han var hemma välbehållen.

Nu sitter jag här i fåtöljen.
Lite besviken men samtidigt ändå inte.
Det var nog för det bästa.
Jag kan åtminstone glädja mig åt att dagen
varit så underbar och att den varit lugn.
Jag har inte känt någon stress och det är guld värt.
Trevligt sällskap och strosande i Kupolen.
Käkade mat nere på thaien och det var precis lika gott som vanligt.

Var in på ÖB en sväng och inhandlade åt mina små odjur.
Levergodis för våra promenader.
Uppskattas och då är det klart att de ska få det...
en påse kostar 30 kronor.
Som hittat!!

Nu ska jag krypa ner i sängen så fort Sweet Home (B)Alabama är slut.
Älskar romantik och kommer förmodligen fälla en tår snart.
Vill också finna min själsfrände.
För visst finns det en sådan?
Klart det gör...jag vill verkligen att det ska vara sanning.

Kärlek...jag törstar...jag längtar...jag hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0