Idbaareminerals...

Så här i sjukdomstider så måste man ju försöka se pigg ut
och då är det enormt tacksamt att det finns make up.

Jag använder mig som jag tidigare skrivit av Id bare minerals
för att det är det som min hud tål allra bäst.
Och alla människor som har problem med huden i form av känslighet,
acne eller kanske bara vill ha en otroligt naturlig make
ska använda sig av dessa produkter.
De är verkligen så bra som alla förespråkar
och det är inte utan anledning som de fått priser
år efter år som ledande foundation. 

Priserna är lite högre men om man slår ut det
på hur länge det räcker så blir det detsamma,
om inte billigare än att springa
och handla billigare make på vanliga affärer.
Värt att lägga den extra pengen. Helt klart!!!

Jag som vet vilken nyans jag ska ha beställer mitt smink på nätet.
Superb och söta Sara som har Makeupdesign By Sara
säljer det till billigare pris än i butik.
Just nu pågår ett erbjudande som heter Get started kit
och det kostar i dag 949:- (ord. pris 2200:-)
Där har man allt för att testa en första gång
och som jag nämnde tidigare så räcker det grymt länge!!!

----------->Klicka här för att komma till Makeupdesign By Sara<-------------

Och kolla även in hennes blogg -------->Klicka här<-----------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0