Hoursofsleep?

Jag ska göra ett försök om några timmar att sova...
Har massor att ta tag i och försöka styra upp till morgondagen.
Kommer bli en otroligt lång dag och jag hoppas verkligen att jag ska orka.
Nämligen så att jag ska jobba heeeela dagen
och på det så ska jag försöka packa,
styra upp Örebro resan tillsammans med Johanna
och sedan ta mig till Borlänge på trav.
Efter travet så blir det att hoppa in i bilen
och bege sig till Hedemora där mina älsklingar ska bo i helgen.
Därefter Norberg till Johannas familj
och sedan Fagersta och plocka upp en tjej.
Hahahaha...vilken resa detta kommer bli.

Men skönt att komma i väg
och ser framemot att träffa mina underbara tjejer=)

Puss o kram alla sköna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0