Goodnight...

Time to say goodnight...
Har haft en grym kväll tillsammans med underbara J....
Hade sådan tur att jag blev bjuden på lasagne(gudomligt gott)
 och lite rött vin till det.

Satt fint i magen och vinet var riktigt gott.
Är ju inte så ofta som jag dricker just den druvan
så det var kul att det föll mig i smaken.

Tanken var att vi skulle kollat Let´s dance
men fastnade i köket...
pratade på om allt mellan himmel och jord.
Vilket ni vet sedan tidigare att jag älskar.
Så underbart när allt bara flyter
och det känns så där ärligt, härligt och bra...

Men vi såg åtminstone utröstningen
 som dessvärre inte slutade som jag önskat.
Jag kan faktiskt inte se hur Gudrun och Willy kan vara kvar.
Men framförallt Willy...
i min värld så är väl detta främst en danstävling(och underhållning såklart)
och det är de paren som dansar bäst som ska gå vidare.
Men vart är denna mannen bra någonstans?
Han kan inte dansa men han är däremot en glad liten prick...
men jag tycker inte att det ska räcka när det är en tävling på det sättet,
dock är inte svenska folket och jag överens där....
Mycket tråkigt att Klingen åkte hem
och jag hoppas ni där ute inser att det kanske är dags
att rösta på de bästa paren i fortsättningen...
de som kan dansa...!!!!!!

Nog om det...
Nu ska jag krypa till kojs.
Skönt och jag hoppas på ett par timmars sömn i natt,
något jag verkligen kan behöva...
Morgonen bjuder på trevligt sällskap som det ser ut just nu
så det ser vi framemot...
Sov gott och dröm sött, puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0